Wednesday, December 29, 2010

Jalan2, makan2 Di hari Salji

Aku kalau jalan2, tak amik gambo mmg tak sah...gasak la hp cikai sonia ericssona aku tu. Dah naik semput2 dah hp aku tu. Tak sanggup nak melayan kerenah tuannya ni..maaf la ye kalau gamba melampau kabur ala2 berkabus tu...

Gambo bebudak idung kembang yang perasan comelll....tapi mmg comelkan??..hahahha..perasan lagikk..

I think she look sooo cute when take a picture like this...My adorable daughter..giler sayang kat dia walaupun kadang kala bikin hati i panas rasa nk geget2 je dia ni....

Kali ni ber'chrismas kat ikea. Antara tempat percutian yang disukai ramai..hehehe..terutamanya aku..aku dan aku...inchik suami kena ikut sbb dia banker aku...kejam tak statement aku...Macam biasa, ikea kalau cuti, mmg ramai umatnya. Biasalah, tempat percutian semalaysia.  

Bila dah ramai2 tu, tak byk yang boleh di capai..Asyik la terlanggar sana, tergesel sini...rimas aku..nasib tak migrain..nak memilih pun payah. Asyik kena langgar dgn troli manjang...so, cuci2 mata je la...sambil menahan sabar dan nafsu  untuk mengempiskan poket inchik suami......tahannnn..tahannn.... 



Ini budak bulat amat suke dgn alas bulu2 ni...siap mintak soh belikan..aje demam apaknya nnt...Mau taknya harga 1 tu je mau cecah rm300...haiyyyaaa....dari beli itu, baik tambah sikit bagi aku beli kinect...wahhh..pandai aku yerr...alahhhh..untuk kegunaan bersama gak..aku kan suke menyelam sambil minum air....nyehh..nyehh....


Macam biasa, org pilih menu, dia pun sibuk pilih menu...last2 aku gak yang pilihkan..Makan, nak makan sendiri hokkeyy. Dah anak dara la katakan...Tapi tu kejap je.. Last2, dok lari sana, lari sini. Aku nak suap pun tunggu dia datang nyorok bawah meja lps kena tegur dgn waiter tanpa rambut kat restaurant tu..Tau takut gak dia ekkk...bagus2..senang keje mama dek.



Kan aku dah kata, hpku dah berkabus....kabur sudah pandangan mataku ini...

Owhhhh..adakah entry ini entry jalan2, makan2 atau entry bunga2 cinta berangan nk tukar hp baru???...Adakah inchik suami membacanya??....Jika tidak, kecewalah saye dia tidak membaca luahan hati saye ini....muahahhahah...jangan nak ngada2...Bak kata inchik suami, aku kalau dah sebut byk kali, jap lagi aku beli la tu...hehhe..tapi kalau dibelikan, alangkah kembang dan gumbiranya hatii.....berangan la lagikk...



No comments:

Post a Comment