Monday, November 29, 2010

Sedap Ke??

Dah dua hari masak menu ni. Ini adalah atas permintaan inchik diet kt tu...ingatkan tak suke, rupa2nya....minta tambah lagi ada...

Dia puji sedap..kembang idung kembang punggung bila kena puji. Ahakss...Aku ikutkan bukan pandai sgt pun...ini pun hasil 'gugle'an aku kat internet ni. Kalau ikut resepi adek aku yang kena bakar tulang bagai semua tu, mau gugur rambut tunggu....So, aku amik yang senang dan cepat je...al maklumla...aku ni kan insan yang teraaaaamaatttt la rajinnyaa...so ambil yang cepat dan mudah sudahh..




So inilah hasilnya....maaf la jika hasilnya kurang mengiurkan...tapi rasanya boleh tahan...amboiii angkat bakul angkat sendiri nampak!!!..itu hasil pujian inchik husband ye....xpelah walaupun rupamu huduh tetapi sedap ditekak suamiku...hehhehehe...

Nak bagi makan mash potato aje mcm tak best ajekan, so side dishesnya aku  tambah daging panggang (sila abaikan kehuduhan daging panggang itu ya) dan roti bakar je....satu pinggan inchik husband makan tanpa peduli aku kat sebelah...Toleh je, tgk dah licin......chittt....kata dietttt.....



No comments:

Post a Comment