Saturday, November 27, 2010

Repunzel: A Tanglet Tale - Boleh Tgk tak??

Boleh atau tak ye...ke, nak nak main redah je...macam tak berani... Ermmm..... sebenarnya aku teringin nak bawak si Cha ni tgk wayang..tapi aku takut dia tak mau. Awek kecik aku ni bukan suke bunyi bising2. Isk susah gak tu...Ikutkan hati aku nak bawak je angkut tgk wayang..Alaa...bukannya cerita yang kena perah otak nak pk..cite kartun aje pun. kan sekarang tgh tayang cerita Repunzel....ala2 pwincess laaaa....



Tengok preview, macam ok...Rasanya repunzel kali ni lebih sengal dan tak ayu  sgt macam repunzel zaman dolu2...hehehe...aku suke sengal2 ubimu itteww...tapi si kecik tu suke ke???...Ultraman tu suke la...Apela yang best sgt dengan ultraman tu. Kembang tekak aku asyik tgk mamat merah tu. huisshhhh....

Dan masalah paling utama sebenarnya, si cha ni tgh melalui proses 'suke melalak tak hingat dunia, peduli ape mak pak dia rasa'...arghhh...amat tensen bila dia buat perangai mcm tu. Lebih2 lagi kat shopping complex. Rasa macam nak sebat2 aje momtot tu. Sabo je la...Tu yang kadang pk sampai doplohpat ribu kali nak bawak dia bjalan. Nasib baik la mama dia ni mmg kaki merayap. kalau tak,kita ddk la memerap kat umah ni cik alisha oiii...




Nota kaki: keputusan tetap xde..last2 rasanya tgk kat tv aje la nampaknye...
               tunggu  ayah awak download...






No comments:

Post a Comment