Thursday, November 25, 2010

Oprah's Favorite Things 2010 : Favourite aku gaks...


Berangan kejap klu aku ada kat situ.....Kompem pitam kejap. Mau tak pitam, dapat VW Beetle. Baik sungguh tokey2 Volkwagen ni.  Dapat bwk balik sorang sebijik..siap bagi kunci lagi hokeyyy.......Edisi 2011 pulak tu. Takde kat pasaran lagi..uishh...Mau tak meroyan memasing. Histeria pun boleh kena gak tu. kat malaysia xde eh talk show mcm ni??...


Ini adalah dialog tak boleh diterima pakai aku dgn inchik husband : ...

Tulah abang, bee ajak gi tak mau...kalau pi, mesti dapat sebijik...

Eh..itu semua atas invitation aje la..bukan suke2 nak pegi...

Huh!!!!....Alasan semata..taknak bawak cakap je la...kedekut!... :P (sambil memuncungkan mulut)

??????? (dalam hati dia mesti dok terdetik, 'ape salah aku??..betul ke bini aku ni...dia ingat dekat??..siku karang!!!' )


Hehhehe...sungguh merapu tak aku. Tetiba minta bawak pegi oprah punya talk show.. Nasib baik la inchik husband tu sabo, kalau tak, mau aku kena kurier gi amerika sana....nak sangat pegikannn????...hahhahaha....sabo ye sayang..




No comments:

Post a Comment