Wednesday, June 27, 2012

Dejavu Di Kinabalu...Aku Angau Lagi

Aku rasa ramai yang suke ataupun angau tengok drama Dejavu Di Kinabalu kat tv3 tu...yang angau tu aku la...feeling2 yang aku ni tiz zakiah aka nadira..gittewww....inchik suami yang padah-padah menyampah kalau aku dok tekun depan tv ngadap si aqasha aka ammar tu...sanggup dia kata aqasha mcm apek jual sayo..mmg dasar pendengki!!!!!!....mencik tauuu...bila drama dah nak start adeeeee jek gangguan....bila tgh tgk, dia komplen itu la..ini la...yang aku  tak boleh blah, dia tanya "sape aqasha dalam cerita tu???..perogol bersiri???"...eh dia ni, nasib baik aku bole kawal diri..kalau tak mmg dah ku geget-geget cuping telinga tu kasi putus...bencikkk tau...susah nak concentrate....

nak tak nak, terpaksalah aku tgk lambat sikit...tgk kat tonton.com ....tgk memalam sikit ke, bila kala sudah ku tidurkan semua isi rumah...takpun pagi buta sebelum masuk waktu office hour....tak kisah la...janji bole tgk dengan kusyuk lagi tenang....ye tak???..

sumber dari sini
sweet sgt kan diaorg....comelll sgttttt kannnn....

siap awak inchik suami, awak main game, saye black out kan satu rumah  terusss.....biar padan muke... huh!!!!..

*ehhh...emosikan aku??*

No comments:

Post a Comment