Monday, June 25, 2012

Weekend Yang Berfaedah Untuk Aku

Hari minggu kalau tak keluar jalan, mmg bole sawan....bukan la nak shopping punn...cuci2 mata..kalau terbeli tu, kira rezeki la kannn...

Kali ni tak tau nak kemana...inchik suami siap buat usul nak ke thailand..byk la dia punya thailand...aku tgk dia atas bawah jeee....akhirnya kami membawa diri ke ikea damansara..Survey-survey untuk raya kononnya...dah ke ikea, terus pegi the curve...ikutkan jarang aku pegi the curve ni...ikea selalu la...yelah, dah penat tawaf ikea, tak termampu plak nak tawaf the curve plak....pengsan aku ..
Jalan punya jalan, masuk satu butik kasut nih..yeahaaaaaaaaaaaa...sawan jap...jumpa akhirnya..Niat hati nak beli kereta satria neo, tak mampu...dapat kasut pun bole laaaa....dah lama aku cari, akhirnya jumpa jgk..asyik out of stock manjang.menciksss...kalau ade pun kaler merah, kuning tak pun purple...tak confident aku nak pakai kaler tu semua...huh!!!....ehh..bukan high heel ya...no  more high heel sekarang ya...sales girl tu pun naik pelik tgk aku kemain suke lagi jakun sangat bila jumpa kasut ni...nampak je, terus capai, dan bayar...lps tu blah...nampak sangat kerakusan disitu...
 aku memang gila kalau masuk kedai ni....suruh duduk dalam tu sampai 3 jam pun aku mampu...rambang mata aku...harga barang murah gilerr..rm5 satu barang..tak ke murah tu...dan lagi satu barang jepun kannn...tak daya nak ke jepun, duduk dalam kedai barang jepun pun bole laaa...
Yang bestnya, kedai sebelah al-ikhsan..so, takdelah incik suami berubah jadik rasaksa bila tunggu aku lama sangat dalam kedai sebelah tu...kira adil la kannnn....
kemain susah nak carik table hook ni...jual online ade la...mcm biasa, aku akan cari harga yang paling murah dengan kualiti yg sama...biasalah..kedekkk....carik punya carik ade sorang blogger ni kata ade jual kat daiso......jenuh la aku masuk semua daiso yg aku jumpa..takde....tapi dekat daiso  the curve ni bole melambak bende ni..rasa nak ambik semua...memanglah tak segah yang mahal..pada aku, ok je...i tak kisahh...
sangkut je handbag tu ...senang pun senang...takdelah handbag tu kena campak kat atas lantai...kesiann..

tu je nak cerita...daaa...



No comments:

Post a Comment