Monday, June 11, 2012

Juadah Berbuka Harini...

Bila aku puasa, kadang aku masak, kadang makan kat luar, kadang bila inchik suami tengok aku mengalahkan puasa sebulan tak makan, dia masakkan...bestkannn...tapi kali ni aku yg masak...

udang masak lemak n ayam goreng....khas untuk inchik suami....makan sampai licinn...sedap la kottt....ke lapo??..hehhe


Mee sanggul udang...juadah untuk diri sendiri......main campak2 je yg ni...agak2 sesedap rasa....


ini yang buat aku terliur sehingga waktu buke ni....dengar je azan....dimulakan dengan bismillah, tanpa lengah, dekat 10 biji aku ngappp...fuhhhh kelegaan penuh nikmat....tapi tulah yang aku tak suke laici ni kalau makan mesti menjejes...so, kenalah mkn dgn sopan...sopan tak sopan la, habis dekat setengah kilo aku makan...
aduhaiiii...kuatnya makannnn....

No comments:

Post a Comment