Monday, June 11, 2012

Travelog ke Melaka 2012- Aktiviti mlm la Pulak..

Cerita dari 1st entry yang tak habis lagi...ini aktiviti malam pulak...pusing2 naik melaka cruise...sumpah kalau aku gi melaka pun, xde aku teringin naik mende ni...kerek kannn...biasalah...bende dah dekat, pandang sebelah mata pun tak...cuba kalau jauh, kemain gedik la aku nak pegi...itu aku laaaa...org lain aku tak tau laa...

masing-masing sabar menunggu giliran...

Opsss...mereka bukan pasangan suami isteri ya...tapi masing masih single but not available....

ni kalau masa2 bercinta mmg best...angin sepoi2 bahasa meniup ke muka....ewahhhh....skrg pun best gakkk...best pada anak la...itupun kalau anak suke la...kalau anak tak suke tu, paham2 je la kannn..... 
Si alisha, keluar2 je, terus pau ayah dia ais krim...mintak sikit kemain kedek....nyampahh tau...

Pusing kat situ kejap, terus balik banglo..kerana misi tak selesai lagi...masa utk bakar2makan2....
tengok, akibat masing2 tiada daya nak kipas idupkan api, kipas tuan rumah pun bolee jadik....
pembakar-pembakar tegar...

ayam , ikan, kerang, sosej, nasi goreng, semua adaaaa...makan sampai pitam lah korang....
Orang kuat pejabat bendahari....Mau claim ot, sila claim pada mereka....
Masa makan beradap..
Alisha dan kawan barunya...Farisha...
Kemain korang yeekkkk...

Aku masa ni tgh dok bakar sosej...lps tu dok lepak2, borak2 sampai penat...senang cakap sampai pintu gate tutup la aku tak abis borak...alasan ku bg pd inchik suami, tolong diaorang kemas...yeke????....



No comments:

Post a Comment