Friday, June 22, 2012

Cerita Dulu-Dulu..

Pagi tadi drive sensorang nk pegi keje, aku gelak sensorang...teringat kisah lama...cerita pasal ape??..cam gini..

aku teringat dulu aku main sorok2 dengan inchik suami...actuallly permainan tu takdelah dgn persetujuan inchik suami...aku yg syok sendiri...pada masa yang sama nak main-mainkan inchik suami...

nak dijadikan cerita, masa tu inchik suami tgh mandi...tetiba muncul akal jahat nk kenakan inchik suami...aku ape lagi...masuk bawah meja study inchik suami, sorok dalam tu...masa tu kecit sikit, so muat la aku duduk menyangkung dalam tu...inchik suami keluar dari bilik air, cari aku...aku senyapppp je ddk bawah meja tu...kelam kabut dia carik aku..masa tu ddk rumah flat, kecik je...kedepan kebelakang dia dok carik..terpanggil-panggil...suara dh gelabah cari bini yang tetiba ghaib.....

Disebabkan aku tak tahan nak gelak, aku keluar dari persembunyian...aku tengok muke dia mcm nk telan aku je..aku apalagi, gelak beso la kannn tgk muke dia mcm tu...ko ingat inchik suami gelak same dgn aku???...tidak tentu sekali tidak....berdas2 aku kena bebel dgn dia...muahahhahahhaha....alolololo...suweeettt la awak ni bebelkan saye...aku bukan kena bebel je tau...inchik suami kasi lgi sedas libasan manja  lagi padu towel dia kat badan aku..*eh masa tu dia dah pakai kain ya..jgn pikir dia cabut towel dia*

muahahhahah.....masa tu baru kawin..anak pun xde lagi...saje nak manja2...sekali kena bebel, padan la muke aku..tapikan, sesekali buat muke laki cuak, best gak kannnnn....

sekarang idak la aku buat cenggitu lagi...tak muat dahhh....kalau sorok pun, xde maknanya...kene jerit dgn si anak je la...



No comments:

Post a Comment