Monday, April 18, 2011

Maness Tak??

Opss...ni bukan cerita pasal makan benda2 manis ya..ini nak cerita moment2 maness aku bersama si dia....ehh...bukan2...bukan inchik suami....ni bersama cik iman alisha i tu laaa....

Alisha sgt suke tgk cerita Repunzel-Tanglet Tale......so maknanya, agak mempengaruhi aktiviti seharian beliau la ni...huhu..pernah tgk tak cerita tu??...best kann...

Nak di jadikan cerita, sejak cik alisha tgk cerita tu, beliau sgt suke sikat rambut aku yang ala2 panjang mengurai nihh..terasa macam aku ni repunzel plak dah...hahhaha...bila aku cakap kat inchik suami, beliau kata "kalau bee repunzel, adek tu sape??" hehheheh..haah ekkk...opkos la beliau nenek tua yang berangan nak muda dengan menyikat rambut  aku repunzel yang panjang mengurai tu....owhhhh...sgt manesss masa tu....sambil sikat, beliau nyanyi dgn lagu yang aku pun tak paham apekah maksudnya...maness kann???

Kenkadang beliau mintak aku sikatkan rambut dia yang pendek itteww...hahhaa...sgt manes juga ketika itu...ya sgt manes bila beliau adalah repunzel manakala aku plak, nenek tua yang berangan nak awet muda dengan  menyikat rambut repunzel kecik aku tu...owhh tidakkkkk......yang itu tak manes kehhh...

No comments:

Post a Comment