Friday, April 1, 2011

Sesi Makan2 Bersama Bufday Girl..

Memandangkan bufday alisha jatuh pada hari kerja, terpaksalah celebrate malam...nak buat camno, mak ayah perlu gigih bekerja...sob..sobb...So malam ktorg celebrate kat SR je..Senang dan dekat...

Kek amik satu slice jek...sbb kedekut kami bukan pemakan kek. Hanya untuk bufday gurl ni jek..kek adalah atas pilihannya sendiri hokehh...jangan ngengada nak buat pilihan untuk beliau..Aje ade yang buat tayangan perdana nanti...

Muncung!!..itu trademark kami berdua..yeee..yee...aku tau..huduh beno aku bila muncung ghupa itu...kalau nak tau, itula ghupa aku bila merajuk..mcm mana anak tak ikut!!!..

Bila mintak, beliau hanya bagi hujung jari jew...sikit2 sudah...

Santapan inchik suami....

Muka org bosan tunggu makanan lambat giler sampai..,Sedikit tertekan masa ni..yang datang kemudian dh abis mkn, tomyam aku yang tak sampai2....Payah beno nk masak barang kali....

Bekalan dari rumah...wajib dibawa kemana saja untuk mengalas perut yang lapar..

Selalu aku yang suap beliau makan..kalini secara paksa,beliau plak suap aku mkn mroom soup ni..pandaiii, panas soh mama makan yekkk

Ini yang aku agak kurang paham...sukernya macam celebrate bufday beliau jekk..Ya...beliau suker..tapi anak beliau???..cuba tgk gambo bawah tuu..

Celebrate bufday secara makan beramai2 adalah amat membosankan bagi beliau ya...last2, ddk bawah meja, layan toy story...aku tgk inchik suami, inchik suami tgk aku..ya, kami makayah yang syok sendiri..Sedikit tekanan disitu..

Balik umah, taraaa..mama ayahnya buat suprise...Dengan harapan anak suker dan apa yang ayah mama bagi...

Dalam kotak hadiah dari inchik suami, dan mickey mouse itu dari aku ...

Pemberian dari puan jiran sebelah...Sangat menghargai pemberian beliau...Masyehhh ye cik jahh..muahh..lap u...

Sebenarnya agak susah nak carik hadiah alisha ni..Sememangnya aku buntu..buntu dan buntu..Yela, dia suker gadjet.. So takkan la nk belikan ipad kannn...Bole pitam aku nnt..Apapun, hadiah kasih sayang aku pada beliau tak pernah berbelah bagi....Sayang gilerr kat dia...Rasa nak cium kuat2 sampai nangis jekk....

No comments:

Post a Comment