Thursday, April 21, 2011

Rezeki Ketam

Rezeki dapat ketam free...Hasil tangkapan laut en roomate kepada pn jiran sebelah.....kepada pn jiran sebelah, tq sooo muchhh..love u laaa..eh..tetiba nak berkasih sayang plak ekkk... Orang dah bg, maka, mengetam la kami anak beranak...So, balik keje, sinsing lengan, terus aku belentam belentum aku kat dapo..masak..masak ketam jek pun...


Ketam fresh dari laut...


Sup ketam untuk alisha...Jangan tertipu....lps snap gambar, cepat2 aku kopek ini ketam..ilang akal ke nak tunjuk kat iman alisha ketam ni...sumpahh mmg dia takkan makan..Sori, anak i tu ade jakun sikit...nampak pelik2 mmg dia xkan makan. Ikan pun takot nk mkn..bole??... disebabkan mamanya ade pandai sikit, so, bagi dia mkn isi ketam je la......Bila isi ketam dh campo ngan nasi, opkos la xde unsur rupa ketam yg hodoh tu kann...aku cuma ckp mama msk sup jek..beliau jengah dan nganga. kemain lajuk makan...sedap ye nakk...mmg sedap...dia tak tau yg beliau mkn tu ketamm...hehheh...sori darling, lain kali mama buat lagi...

Ini untuk inchik suami..masak lemak ketam...aku tak berapa gemar. Tapi tak kisah pun nak masakkan untuk beliau. janji makan..Dah abis licin,beliau cakap "kalau mcm ni hari2, mmg bee la punca abang gemok"..aik, i plak yg kena..alaa...xgemok mana pun...kurus lagik tu (ayat kaver)..hehhe..


Otak2 ini adelah untuk saye..nape tak mkn nasi??..diet...eh..xde maknanya..sama suap iman, aku ngap sekali.. kenyang...so untuk menambah kepadatan perut, aku bakar la otak2...kan senang..i kenyang, semua kenyang..burpppppp...alhamdulillah....


No comments:

Post a Comment