Monday, April 4, 2011

Simply Siti Plak Dahhh

Tetiba plak teruja tak tentu pasal nak guna brand simply siti....ni kiranya teracun sbb tgk siti cantek sgt malam tadi kat ABP..bole gitu....Pengaruh rakan sebaya betul...ehh..tak sebaya ye...i muda lagi dari Tok T hokehh...


Nih tgh dok puh kiri puhh kanan jangan inchik suami tau kegiatan luar jangkaan aku ni...Diam2 je kehh..Tetiba terus ade kat atas makeup table aku tu..hehhe..taktik biasa bila aku nak beli barang baru..hahhaha...semua secara seludup...Macam hape perangai aku...Inchik suami tak marah..cuma aku yg lelebih xmau kasi tau..bole??..Psiko sungguhh...

Sedang dalam mode berangan muke flawless macam Dato CT...ewahhhh..



Nota kaki: 
Laporan bawak budak gi tgk wayang lambat sikit...Tak bole nak transfer gamba..sebab salah amik cabel..Inchik suami soh amik kabel kamera, aku pi amik kabel card reader..kan pandai namanya tu..sampai opis baru perasan salah amik cabel...tetiba bengang dengan kesengalan sendiri...huh!!


No comments:

Post a Comment