Monday, April 11, 2011

Vertigo..Penyebab Aku Mc Harini

Sebenarnya aku tak suke mc hari isnin??..Nape??..sebab kenkadang 'org2' tak caye yg kt ni mc sbb sakit. Ye la alasannya, 'pandai pulak sakit hari isnin yek??' 'nape tak mc hari lain?'... Haloooo!!!!..sakit pening bukan aku yang tentukan kehh..dah nak sakit. Bukan aku yang mintak. Gila ke hape nak menipu pasal sakit. Tuhan bagi sakit bebetul baru tau...Arghh..sgt emosi bila cerita pasal MC ni..orang lain punya hal, aku yang tekde kene mnegena pun terkena tempias...Klu ade kuasa, nak aku pindah sakit aku kat org2 yng byk mulut tu...baru korang tau..Aku bukan org yg sakit2 mengada2 bole gi keje..Buat ape sakit2 gi keje..Bukan bole concentrate buat keje pun. tak pasal2 menyusahkan org lagi ada...  Sori, aku klu sakit teringat benda sensitip mcm ni, harus terus emo, panas, nak mengaum jek...maaflah yekk.. emosi x berapa nak stabil...

Aku mc harini sbb doc kata aku ade sintom vertigo. Ape tu Vertigo??..Klik je  kat sini . Senang ckp dunia aku berputar setiap kali aku bgn, atau baring, atau ddk secara drastik..Sgt tak suke kehh..Sebenarnya aku kena benda ni malam ahad haritu..Masa tu lagi teruk rasanya..Terpaksa inchik suami papah. Nak  ke toilet, tpaksa paut kt dia...Hanya berpaut pada beliau jek..Adehh..sgt berpusing kala itu.......

Malam tadi, nak x nak terpaksa ke klinik...Last2 dapat mc..takut rebah masa aku kat opis katanyaaa...Ok, terpaksa dengo kata doc..sbb ak pun tak larat..duduk baring je la kat umah ni..

Rasanya tak larat nak merapu harini...kepala makin berat..argghh...tak sanggup rasaya....mau rest jap...inchik suami terpaksa cuti utk untuk jaga aku ngan alisha..terima kasih, sayang...muaxxx....


No comments:

Post a Comment