Saturday, April 9, 2011

Cepat sikit kemas tu yekk

Adehhh..macam sakit pinggang plak ddk lelama ngadap kain ni..Biasalh, settlekan stok2 kain yang perlu dilipat..Huh..rasa macam nk muntah keluar kain...Lps lipat, kena kemas plak..yela..dah lipat, sape plak nk kemas kannn...so, bibik ni jugak yg kemas...dah siap susun kain, punggah2  plak baju yang aku nak bawak sok..haishhh.. tak sudah2...

Esok, aku ikut family day opis inchik suami (harap opis aku, ntah bila)...kat pantai morib..Eh bukan kat "tempat kejadian" ya..Jauh sikit...Katanya gerak kul 10..tapi tak tau la janji melayukann..tetiba kul 11 plak geraknyaa...Aku ikut jekk...Biasalah, akukan co- pilot..ke ktorg yang lambat??..sbb umah jauh kat hujung hutan..huhu....Katanya sampai sana, ade buat sukaneka..entah iman mau ikut sekali ke tak. Ntah2 ddh celah tiak maknyee.....malam ade barbecue..Tema malam tu, tema hawaii..erkkk...haruskah aku ikut tema...ssh gak nk pikir..takkan aku pakai tempurung..itu namanya mohon dibaling dengan tempurung oleh inchik suami......Itu adalah sakit kehh...so, jgn la nk buat perangai...Baju, belasah je..janji ade sangkut paut ngan tema..Just mix n match...Doa2 ade kena mengenalah..biasalah tekadang tersyok sendirii...sob..sobb..sedey sikit...

Dah la..mcm penat plak nk tulis bbyk...mintak diri dulu ya.....nak tdo...mata dah hampir2 kena tongkat nih..iman alisha, jom tdo!!!..mama ngantuk dh ni...adios.. ngantukzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment