Monday, September 6, 2010

Lipas aka Robert

Apasal le tetiba aku nk buat entry pasal lipas aka robert ni. Apasal panggil robert???..panggilan manja inchik hubby untuk si lipas. Bleh gitteww??..Sebenarnya mmg aku hangin giler dgn menatang ni. Selalu buat low blood pressure aku ni naik. Tension tak hingat. Dan nasib la pada kaum kerabat lipas ni klu terserempak dgn aku. Mmg aku kerjakan habis-habisan...

Hangin lintang aku betul2 dtg bila tiap kali aku ke dapo, ade je sekor dok bsiar2 sambil menikmati keindahan dapo aku yang tak berapa nak indah tu.

 Aiyakkkkk....mmg penyek aku kerjakan sesekor. Nasib la apa yang aku bole capai...Mmg aku bleh mintak keje sebagai 'cockroach buster' la lps ni. Inchik hubby pun naik heran bila aku dok mengejar lipas guna slipper...Puas hati aku bila dapat tgk sesekor terlentang sambil merayu-rayu minta ampun. Tulah..sape soh masuk umah tak bagi salam...kan dah kena hentam...rasakan..

Memang kepantangan aku tgk lipas ni. Ringannn ajek tangan ni. Kira berani gak la aku. Tapi tidak pada katak. Aku mmg phobia dengan katak. Mau aku yang meloncat dulu naik atas kerusi. Geli weii...Katak aku tak suke..Tapi kalau putera katak, ala2 prince charming, aku sukeee....eeee....gataiiiiii....

No comments:

Post a Comment