Saturday, September 18, 2010

Hari Yang Agak Tepu

Baru aku tau bila hidup tanpa dunia jalur lebar ni...Tapi dulu relax aje kannn...Sekarang, bila line internet xde, mulalah menggelupur. Mengade sungguhkan. Ini bahana modem kat umah ni yang dh seminggu meragam. Tapi bila balik beraya kat kg, aku xde nak peduli pun. Bila dah balik kerumah sendiri, barulah dok sibuk call sana sini. Ditambah inchik hubby keje. Makanya hanya bergolek bergelimpangan aje la aku dengan awek kecik ni kat rumah...

Akhirnya selepas seharian ddk kat rumah tanpa internet, ditambah dengan tetiba xde bekalan elektrik, akhirnya aku dapat meggedik mengodek blog aku ni. Walaupun aku bukan pengguna tegar line internet ni, tapi bila ianya tiada, hidupku sepi, pilu dan tepu. Apebenda aku merapukan ni..Mulalah tu nak merepek...heheh..

Tapi betul hape..Tak caye tanya inchik hubby. Dia pun sama lebih kurang dengan aku. Sebab tu aku tak berapa nak risau sgt bila terputusnya line dunia tanpa wayar ni. Kerana aku tau, dia lebih menggelupur dari aku sebenarnya..

No comments:

Post a Comment