Thursday, August 25, 2011

Makin Lama Makin Malasss..

Aku tak tau la orang lain...tapi ini aku..makin hari makin malas..malas nak masak sahur..tapi bila pikir 2 balik, sian plak kat inchik suami. Kalau ikut perut aku, mmg tido lagi penting..bole gitu??..Tapi karang kalau aku tak makan, mau vertigo aku datang..so nak tak nak, aku kene masak dan makan...

So sesubuh td dgn gigihnya mengirai buat roti jala ...ntah pernah dibuat org ke tidak mkn roti jala pepgi buta..mesti la ade kannnn...kari aku masak sesiap malam td...pagi ni aku panaskan jek..senang kan..cuma kene kirai roti jala la kann...Ikukan bukan la pandai mengirai roti jala ni...sikit2 tu bole laa...tu la, dulu masa mak buat, aku dok bantai tgk tv..sekarang hambikkk...jgn kene kirai dgn inchik suami sbb roti jala tak jadik sudahh...

Ini pun sbb aku baru teringat inchik suami kata nak makan roti jalan masa awal2 pose hari tu...huhu..lambat giler menunaikan hajat beliau itu...maaf ye inchik suami, i lupeeeeeeeeeee........

Hasil Kiraian di subuh hari....Maaf la ye klu tak de rupa roti jala...


Kari ayam.....ikut rasa sendiri, mcm sedap..eh......

Hari2 kene pikir nak masak ape...sampai buntu dh ni...ngade kann...org lain masak rilex je...aku ni je yg menggelabah lebih...huhu..petang ni nak masak ape ye???..hurmmmm...



No comments:

Post a Comment