Monday, August 22, 2011

Maaf...Kami Terpaksa....

Biasa kalau org dah ada anak, mesti tau situasi ni...Anak2 yang cranky bila tak cukup tdo yang dibawa bershopping..Aku pepadah phobia kalau bawak si alisha pi shopping time dia tak cukup tdo..Baru tido kejap dah kene kejut kann ..mau budak tu nak meradang sesaje....bila anak dah meradang, tipu la tempias meradang tu tak melekat kat mak ayah nya kannn..stress wooo...so untuk nak mengelakkan sebarang aksi2 yang menyakitkan hati, makanya terpaksa kami buat peragai camgini....TERPAKSA...diulangi TERPAKSA....tiada pilihan...


 Kesian kannn...Ini jalan terakhir...kalau dukung kompem bangun...tapi sape nak dukung...15kg tuuu...tak larat beb......kejam kannnn perlakuan ini..

sian anak aku ni la....iskkk...


Aku ingat aku dgn inchik suami je yang buat perangai cenggini...rupa2nya ade gak yang buat..siap letak tilam lagik...huhu...nak buat mcm manakann...demi kesejahteraan semua jugak kannn...anak x meradang...hati mak ayah tak dok bergendang...so terpaksalah kann...sebab sayang la kami buat camgini...

Dalam bawak2, ade gak yang senyum, jengah2...xpe tak kisah..dari anak dara aku ni ngamuk semua serba tak kena, baik aku buat cam gini...cuma lain kali rasanya kene stanby tilam. kasi empuk dan kasi lagi lena...senang kitorang nak shopping...boleyy???....




No comments:

Post a Comment