Wednesday, August 10, 2011

Kenapa Mcm Tu Sangat Ekk

Tak paham aku dgn org yang tak senang hati bila org lain dapat rezeki lebih dari dia..kan rezeki memasing..tak usah nak sedih bila org lain dapat rezeki lebih...kalau nak lebih, usahalah...bukan dok gebang sana sini. Tapi bila dapat rezeki lebih, xde la plak nak kompang satu dunia..pandai plak sesenyap..nape ekkk....

 Apapun bersyukur la..byk mana pun ko dapat takkan pernah cukup...cayalah cakap aku..biasalah manusia mana pernah puas...termasuk la aku....aku manusia biasa je..yg punya byk kekurangan...yang gembira andai diberi rezeki lebih..dan belajar untuk redha andainya tiada rezeki untuk aku...

Belajarlah untuk gembira bila melihat org gembira...bukan merungut bila melihat kegembiraan org lain....Dan belajarlah untuk bersyukur....

No comments:

Post a Comment