Monday, September 5, 2011

Bila Raya...

Huhh!!!..bila dah nak raya, mmg aku malas nak update blog..tak dan nak post2 mintak maap bagai...yelaaa..akukan busy..katanyaaa...yg sebenarnya hati dah huru hara nak balik kg...bole???..dgr lagu raya, dan2 hati syahdu,,ngalah aku ddk kat new zealand, mak aku ddk kat muar...bolee???..ye..yee...nak kata aku ni anak mak la tu..xde la anak mak sgt..dan takde la manja sgt punn...homesick je lebih...mak relax2 je..xde gelabah sgt mcm aku..mcm aku sorang nak raya..tak gitu??


Ok la...Mungkin agak terlambat..anggap je la Ucapan Hari Raya Secara backdated....

Bismillahhirahmanirrahimm..

Hari baik bulan baik ni, saye sefamily ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf andai ada salah silap, terlaser tutur kata, dan mana2 post yang ade yang terasa tanpa sengaja, saye minta maaf....

Mana2 perbuatan inchik suami, saye dan alisha yang menyinggung mana2 hati, dgn rasa rendah diri, mohon di maafkan....


Sesungguhnya kami hanya insan yang punya seribu satu kelemahan dan kekurangan...

Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Dan Batin


~~~~~

No comments:

Post a Comment