Wednesday, August 3, 2011

My Abang E-Day

Akhirnya bertunang jugak abang aku..nasib baik aku tak tunggu dia..klu tak, sampai kini aku tak kawen lagi.......Takpe, yang penting anda dah menggembirakan hati mak anda..ehh..mak dia, mak aku gak la kannn..

Majlis bertunang ni berlangsung 2 hari sebelum puasa..letih i jadik bibik selama dua hari....so, malas nak cite panjang, teruskan baca cerita bergambar ni je la...

 Hantaran dari pihak perempuan...

 yang ini dari pihak aku ..eh...abg aku...

 dan ini juga..semua hasil kerjakerastangan aku....selain dari kek la...

sesi berbalas pantun...banyak la aku punya pantunn....

 inila bakal kakak iparku..buat kali pertama mak menyarungkan cincin pada bakal menantu perempuan...yela...dah aku anak pertama kawin.. langkah bendul plak tu....

 dan nak tau...sebenarnya beliau ni satu sekolah ngan aku...dan bawah setahun dari aku...dan beliau cakap tak pernah nampak aku kat sekolah dulu...ye la..i ni mana glemer la kat sekolah dulu...huhu..

 ally dan bakal kakak iparnya...suke yekkk....

masa untuk mengisi perot yang lapar...

senyum lebar mak...maklum le..bakal dapat menantu,.. 

kak ana tekun dengar aku beria cerita...kalau aku kelentong pun kompem caye...ampunn kak..hahha

 mengapa beliau bersedih???..sila lihat tema tuan rumah dan baju beliau...sama tak???.....

 Ya...yang ini pulak, budak yang moody sesaje....xmau masuk umah...ddk kat luar saje...nasib baik tuan rumah ade sediakan khemah...kalau tak, mau legam anak ku ddk berpanas....

 Mcm biasa mamanya yang over...anak, tetap buat muke....

 Monyok lagiii....

ini penaja kepada pakaian anak sayee...sedondon tak???.

Muke abg aku je xde aku nak tepek..sori..x sempat nak snap...snap muke sendiri je yg aku tau..hehhehe....lg pun abg aku tak ikot...ye laa...dah rumah bakal tunangnya selang 2 baris rumah, mmg ngade sgt la klu nk ikotkannn...so, beliau ddk di rumah saje..sambil menunggu dgn penuh debaran  rombongan kami pulang dari rumah pihak perempuan...byk la aku punya debarann....

Takde mood nak tulis pepanjang...apapun, aku doakan moga jodoh mereka berdua sampai hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat..aminn...

No comments:

Post a Comment