Tuesday, January 4, 2011

Mula Bersenam..



Ini antara azam baru aku...working out to get fit ..wahhh..statement....Eh betullaaa..aku tak tipu. Aku sebenarnya dah mula meg'execise'kan badan aku ni. Bukan nak kurus ya.... Ini adalah misi khas untuk bahagian2 yang boleh diambilkira  sebagai lendu..iaitu bahagian yang boleh dijadikan ampaian untuk menyepit baju... Tak suke laaa...

Dulu masa anak dara, puan mak dgn inchik ayah, selalu buat kerahan tenaga. Sekarang, sape yang nak kerah aku??...badan dah naik lemak lemau lembik2 ni..

Aku mintak inchik suami belikan set premium beautiful, dia buat dekkk je. Menjeling lagik ada... Mencik i tau....sbb tu aku amik inisiatif sendiri..Tapi idak le aku berjogging kat luar nun. Terpaksa berlari sambil kendong anak nnt...So sekarang ni tiap 2 hari sekali aku exercise. Itupun buat dalam umah je. Buat sit up, lari turun naik tangga, ntah, mcm2 la...mula2 nak start, mak aiii semput dada makcik. Tapi bila dah selalu seronok pun ada...Gatal aje kaki ni nak ikut inchik suami jongging kat luar...


Dalam hati mampu berdoa agar tebuka pintu ati kecik inchik suami agar belikan aku kinect...muahahhaha.....dapat la aku exercise dgn penuh gayanya....hahhaha(sedang gelak dalam nada yg agak jahat dan kejam)...


Dah2..jangan nak berangan yang bukan2.....ptg ni execise lagi....ajak budak muncung kesayangan aku tu sekali..chaiyokk...






No comments:

Post a Comment