Thursday, January 6, 2011

Itu Kerja Anak Saye..

Hahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahhahah..........................Gelak sampai goleng2 aku...Aku kalau dok gelakkan orang mmg cam gittu. Orang gelakkan aku, mau tangkup muka tak nak kawan 5-6 hari...Sebenarnya bukan ape. Tapi mmg aku nak gelak gakk...hahhahha...

Macam ni , tengah dok borak2 dgn inchik suami, tetiba terpandang hp dia. 'Apahal pelik beno gambar wallpaper hp dia nih'....

Haa..kan pelik tu, tetiba ada gamba sofa..cantekk je terletak kannn...sebenarnya ade gambar disebalik sofa ku yang empuk lagi tak berapa nak mahal tu....




Inilah gambarnya.....Tengok, mcm mana aku tak gelak...gambar budak rambut kontot badan ketak2....hahhaah...bulat sungguh..rasa macam nak geget2 je dedaging yang berlapik kat perut tu....Comel kannn??....sangat tak tahan tgk dia ghupa ituuu.....

Adalah dimaklumkan (tetiba ayat skema ek)....yang dok tukar2 wallpaper ini kerja si alisha ni sendiri. Harap inchik suami perlu bersabar jika ttiba  wallpaper hp beliau selalu bertukar rupa. Nasib laaa hp ayah dia....Hp mama??...sori, dia tak minat hokkeyyy....jeling sebelah mata je...al maklumla hp tikam kat kedai cina belakang umah tu je....



No comments:

Post a Comment