Wednesday, January 12, 2011

Makan Tengahari Dengan Inchik Suami

Uikk..bukan senang nak makan thari dengan inchik suami ni. Busy ngalahkan VC Uitm....Mungkin beliau kesian dgn isterinya ini yang dh xde kwn nak mencucuk bintang dh ni...

Ye, kali ni nasib baik inchik suami ajak aku pi mkn. Biasalah, kemana lagi, SACC Mall jek. Kira ok  la tu org nak bwk..

Ye...kami memberi kebahagiaan kepada perut kami di Noodle Station

Asyik dok membelek katalog Seng Heng tak sudah..Tgk, betapa tekunnya dia. Aku kat sebelah ni, dia tak peduli pun. Mencik tauuuu.....

Pemberian percuma dari En Seng Heng...Aikk, ini jekk..TV LED 42" xde??...Kedekut!!!

Wahhhh..semua serba 3D dari pandangan mataku...Tgk, spek kertas pun aku boleh layan sensorng...betul ke tak aku ni??....

Ini Inchik suami punya.....apakah motif sebatang je batang sawi kat situ???...

Ini akak punya hokkeyyy...pedassss dan sedap..nama??..jangan tanya. Aku tak hingat....

Yang buat aku sentap sensorang tau tak nape, Inchik suami habiskan air...waaaaaaaaaaaaaa.......rasa nak lari nangis2 je masa tu....Disebabkan rasa bersalah, siap nk oderkan lagi satu..huh..xpe la bang. Biar bee minum air mata jek...sob..sob..getik tak aku...hehhehehhe...

No comments:

Post a Comment