Wednesday, January 19, 2011

Hadiah Saye untuk Dia


Taraaaa..inilah hadiah saya untuk dia..hebat tak??...canggih tak???....mesti inchik suami sayang saya kuat2 bila dapat hadiah ni...wahhh...bahagianyaa...

Dah2..cukup sudah masa untuk berangan. Sila jangan tertipu dengan gambar diatas...Mmg aku tak mampu nak beli..gigil segala sendi nak beli menda ni..Itu semua fake saje hokkey...Jgn nak tergamam sangat bila aku kata aku hadiah inchik suami dengan barang diatas...Dah, tutup mulut tu..lalat masuk nnt...




inila hadiah aku untuk dia...apedia??..rahsia la..hehehe...sila abaikan wrapping paper tu ye...kan aku kata aku ssh nk keluar sekarang. So pakai je apa yang ada....

Pening la jugak aku pikir mcm mana nk bg inchik suami hadiah ni...nak suprise suami katanyaa...Nasib baik menjadi. . aku ni bukan bleh lelebih kelentong org. Aku yg tergelak lebih nnt...


Ya, kelentong suami adalah tidak elok hokkeyy!!!...akibatnya aku kena ketil dgn inchik suami...Ellehh, marah konon!!!..muke merah..sukelh tu dapat hadiah....nk cubit2 konon..sakit tauu!!!....

Apapun maaf ye lambat bagi present...hehehe...bukan lupa..tapi saje je bebuat lupa..lupa ke i suke dera perasaan u..hehhehe...





1 comment: