Tuesday, January 4, 2011

Bingkisan Air Mata

Syahdu tak tajuk entry aku ni....Tapi mmg syahdu pun. Bagi aku laaa...Akukan ratu air mata...lupe keee...



Pepagi aku tengok ade satu bungkusan atas meja aku ni...Dimaklumkan ianya dari opismate aku yang dah berpindah tu, ina...Aku cuba tahan diri untuk baca kad dari dia. Bila dah settle semua atas mejaku yang agak bersepah kerana ditinggal akibat cuti terlalu lama ni, dengan penuh tatatertib aku buka kad pemberian dari beliau ni...

Baru ayat pertama, air mata aku dah berjurai....mcm mana tu??...bila abis baca, bengkak mata...Serius aku amat rindu pada tuan punya kad ni....sunyi  opisku tanpa dia....sobb..sob...

Dah la...biar aku bawa hatiku yang sedey ini...Apalagi, pi buat keje...keje dh start berlambak tu......sob..sob...nangis lagiiiii......:((




No comments:

Post a Comment