Monday, September 20, 2010

Legaaaaa....

Itu yang mampu aku cakap bila dapat berurut. Lega. Keluar segala angin dalam badan ni. Tapi tulah. Dia punya sakit, mak aiii...hampir2 akak tukang urut tu nk aku siku. Biasalah badan dah sakit2...Tapi nasib aku masih waras. Kalau dia siku balik kat aku, tak ke naya...Apepun, toceyy la kakak tuty yang sanggup mengurut badan aku ni...memang best...

kamu belum kawin ya..

eh..sudah...

baru kawin ke?

lama dah..dah ada anak dah pun

laa..yeke..akak tengok perut ni cantek je..ingatkan lum kawen

hehhe..dh la kak...(dalam hati kembang, tak kuncup2)

Baru aku tau ade perut cantek atau tak. Pada aku macam sama je..Spare tyre ttp ada....Ni lepas raya lagi laaa..semua main telan...ais pun aku sebat. Sedap weyy...mana bleh tahan...Lepas tu badan aku menanggung..padan la muka...Yela, kalau aku tak jaga badan aku, sape lagi yang nak jaga ye takk??..kata nak pakai lama....

No comments:

Post a Comment