Tuesday, October 2, 2012

Majlis Perasmian @ Office Saye

Assalamualaikum..lama tak menulis..eh, menaip.......entry yang dimulakan dengan muka tuan punya blog..pitamlah kena bahan manjang nk interprame...


majlis ni sebenarnya dh 2 minggu berlalu...tapi memandangkan  i sibuk dan bangsa kuat menyibuk, so tak sempatla nk update bagai....kat rumah, uruskan umah, suami, anak, lps tu terus zzzzzzzzzzzz...membuta jek aku...i fenatlah!!!

Tema majlis adalah kuning-grey...erkk???...kuning???...fitamm jap...so, aku sambar baju raya yang tak terpakai lagi ni...nasib baik sama ...jimat duit...

Bersama org kuat ICT...




i ddk bersama $$$$duit$$$ orang bendahari youuu...kuninggg.... kau mampu??


tetiba rasa mcm artis bila org dok ambik gambar...artis la sgt..padahal pantang nampak flash camera, lajuk je menyelit...



nampak tak yang bertudung kuning baju kelabu tu...tetiba masa tu aku nk jerit kat dia, "kak, akak cantekkkk harini!!!"..selalu kalau pegi keje sempoi jek...tapi serius dia sgt lain dari hari biasa dia...

Comelkan mereka....

Bos dan staff dah mcm adek beradek dh...serupa..
Bos-bos saye yang jd emcee...kalau aku, kompem terus MC...

hahhahha....mcm org2 digi jek....

mak-mak budaksss...


Alhamdulillah...rezeki tetiba nama dipanggil kedepan....pekerja paling byk songeh tahun ini...hahaha..rasa nk pitam bila kena panggil....
malu tapi mau...aummm....terima kasih kerana menghargai kerja saya selama ini....

sebahagian yang ada...yang lelaki ntah mana..oh lupa, sibuk mengemas....ktorang jek yang tak reti2 turun...

last but not least....aummmm...nak jugakkkk....gedik kannn...

Untuk makluman, aku tak tau plak yang baju aku tu sekilat itu bila kat bawah lampu...bila tgk gambo, aiyakkk...aku ni nak gi majlis perasmian ke nak pegi majlis anuerah bintang popular???...termalu sendiri...ramai yang berkenan kat dress tu....sesape berkenan bole order online dgn budak cantek ni   klik sini ...tapi aku tak pasti dia ada jual lagi atau tak...

dah..tu je...


No comments:

Post a Comment