Monday, October 8, 2012

Kisah Oreo Cheese Cake .



Sekarang inchik suai bergelar  full time student..i kawen student yewww....nak di jadikan cerita, walaupun dh jd student, dia still attach dgn opis lama dia..tak kisah la kann...dan yang aku kena terima, walaupun student, dia still kena pegi outstation klu diperlukan oleh opis lama...aku ingat dah tak perlu pegi outstation dh...rupa2nya, sama jek..xpelah...demi masa depan...

Dan si alisha sekarang makin besar, makin tak bole tinggal...ayah dia pegi outstaion pun dia bising..marah pun ye..melalak pun hade.....tulah, bila dah pandai ckp kannnn...tadah jek la telinga...yang tak bole lupa dia pernah suruh aku berhenti keje..jg dia jek..bole???

Disebabkan nk pujuk dia so, aku janjilah nk buat kek sesama dgn dia...dan kebetulan mak ndak dia kata nak datang.. aku pun gatal mulut la cakap 'jom kite buat cake utk mak ndak...kt suprisekan mak ndak"..apelagi suke la dia kann..nak2 bab2 suprise nih.......gigih la kau siapkan cake ni berdua dengan dia..nasib baik senang....bila dah buat keje berdua dgn anak dara ni, pot pet pot pet jek la kejenye..kalah mak nenek ddk kat dapo dgn aku...gambar pun tak sempat snap.

tetiba si mak ndak msg, btau tak dapat dtg...apalagi, haruslah si alisha tu tak bole terima...dgn aku pun dia nak hangin bila aku btau mak ndak di tak jd dtg...aikkk...ade yang kena sebat momtot ni karang...takpe, i sabo lagi...

Pagi esoknya, celik2 mata, tanya mak ndak dia..dh sampai lum....aiyakkk...bukan dia tanya ayah dia yang out station tu...aku??..lagi dia tak tanya...yelah, dh depan matakannn..buat ape nak tanya...


Dan sampai skrg dia tak jamah cake tu sbb nk bg mak ndak dia makan...sedeh kannnn...alamatnya aku dgn inchik suamilah gemokkan badan makan cake ni...sedehh lagii...makan pun sorok2 ..takut dia nampak...lagiii sedehhhh..




No comments:

Post a Comment