Monday, July 23, 2012

Ramadhan Datang Lagi

Salam Ramadhan...Dah masuk ramadhan yang ketiga rupanya..sekejap je masa berlalu..moga ramadhan kali ni lebih diberkati dari ramadhan yang lalu juga dijauhkan dari perkara-perkara yang bakal mengurangkan pahala puasa..yang tak bole puasa atas sebab-sebab yang tak bole dielakkan tu, harap dapat menghormati mereka yang berpuasa ni...memang la yang puasa ni dah dewasa (kanak-kanak lain cerita ye) .. tapi agak2 la ....tak elok makan depan mereka yang berpuasa...sekadar menghormati..tak salah kannn...

Apapun belajarlah bersihkan hati....kurangkan berfikir buruk dan menikam dari belakang..sejak kebelakangan ni, aku rasa banyak benda yang buat aku takut dengan keadaan sekeliling aku...seram sejuk kenkadang....ntahapeape je..tapi itulah manusiakann...tak lari dari membuat kesilapan...itu termasuklah aku...

Apa yang aku tulis, adalah reminder utk diri aku sendiri....yelah, aku ni tak sesempurna mana punn...kalau ade yang tersalah tu maaf ye..saye bukan malaikat....

Selamat berpuasa... (^_^)





No comments:

Post a Comment