Wednesday, January 11, 2012

Mengidam Macam-Macam

Kemain nafsu mengidam aku sekarang...semuanya NAKKKK...kali ni lebih dasat daripada masa ngandung si kakak...nasib sape jd mangsa aku..tapi bila pikir2 balik kesian kat orang sekeliling aku..tapi tulah..keinginan mengatasi segalanya...bila tak dapat, sentap...kalau dapat, sengih sampai rasa nk koyak mulut...

Alhamdulillah semua yg aku teringin, semua dapat....terima kasih kat org2 yg sayang saye...rasa nk kucup je dahi sesatu....Jgn risau..kali ni ngidam yg simple2...selera org kampung kannn...tapi no minyak2..nnt i pitam...ngade kannn...

Setiap hari adalah hari mengidam...adeeee je yg aku teringin....daya lah org nak melayan kerenah aku....maaf la ye...saye mengandung, saye memang mengada...sape yg agak bengang dengan kerenah saye, maaf sekali lagi yeee..

Nasib la kalau simtom mengidam tak hingat ni melarat sampai aku nk bersalin nnt...huhuuuuu.....

No comments:

Post a Comment