Monday, November 28, 2011

Uwaaaa...Mengapa Jadik Begini.....Uwaaaa...

Sedang dalam keadaan tenang berborak-borak manja dengan inchik suami, tetiba ade budak perempuan gelabah lari2 pergi dapo...aku pandang inchik suami, inchik suami pandang aku..sambil kepala pantas pikir ape yang berlaku....Ya...rupa-rupanya alisha tertumpahkan air kat netbook aku....ya...diulangi lagi sekali, atas netbook aku....Makcik tu kalau buat silap..gelabah semacam..org tgk pun tak bagi......biasalah...takut kene marah...mama garang ngalah mak naga katakan...

Untung masa tu mood aku ok....aku tengok kan aje....Itu kira bernasib baik la...bayangkan klu mood aku tak ok...kompem kene sedas dua....selamat awak, iman alisha...perlu bersyukur disitu...

Inchik suami dengan pantas bg bantuan kat netbook aku....aku dengar ade mulut dah berdecit-decit....inchik suami kata netbook aku masuk air...huhuuuuuu.....aku yang buta it, opkos tak tau nak buat ape..terkebil2 tengok dari jauh...si alisha..terus jadik baik...dah tau salah dia kannn....


Hilang juga daramu akhirnya.....uwaaaaa.......


Muke jangan ketat sangat ya inchik suami...itu baru saye punya..belum kalau anda punya mcBook kene siram air.....hahhaha...sgt seramm kannnn...

Tetiba si alisha pandai baca magazine...sgt hebat kannn.....cover itu penting yaaa...


godek punya godek akhirnya netbook aku bole pakai balik....mula-mula ok la...tapi tak sampai seminggu ade huruf
 yang tak bole tekan....arghhhh....sgt stress hokehh.......


so disebabkan sayang isteri......inchik suami dgn paksa rela bagi aku pakai keybord dia....fuhhh...lega....tapi tula...terpaksa aku usung mana je keyboard ni kalau aku nak guna netbook aku ...gasak la...bukannya aku bwk shopping kan..bolelaaa..daripada takde langsung....dan daripada tetiba emo sbb tekan huruf yg tak keluar2...ye tak??


Untuk urusan seterusnya harus aku serah pada inchik suami...jika beliau mau hak penggunaan keyboard beliau ni, sila betulkan netbook saye dulu ya...no netbook, no keyboard hokehhhh....




No comments:

Post a Comment