Tuesday, November 22, 2011

Tetiba Terlayan "Tentang Dhia"

Tentang Dhia...tak pernah umur aku tgk slot akasia pepetang buta..tetiba kalini terlayan plak...uikkk..bukan senang nk tgk tv...asal aku nk tgk tv, ade jek budak kecik cakap.."mama..no tukar..no tukar"..siap buat muke kesian...mananya tak geram....tak memasal dengan aku2 sekali terpaksa layan tgk kartun..skrg aku lebih kenal 'pelakon' kartun berbanding pelakon lain...

Ok, berbalik pada tentang dhia...buat julung2 kalinya utk episod 7, buat pertama kalinya aku tgk slot akasia secara live...tak perlu tgk kat tonton.com ...dah la lambat..lps tu tetiba plak bole hang..rasa mcm nak campak2 je notebook aku tu..seriyes tensen...nasib baik bole pikir lagi...selamat.....

kenapa??..sbb aku umpan si alisha dgn iPad...sumpah dia tak kacau aku...lps tu dia plak malas nak layan aku..leka ngadap ipad..sumpah aku plak yang kecit ati...bole??


untuk episod akan datang akan ku cuba pertahan kerusi dpn tv termasuk dgn tv2nya sekali...kalau tak, ddk la kat penjuru bilik tu dendiam....tunggu je la keluar kat tonton..lambat pun lambat la...janji tengok!!!


*tetiba aku rasa Adi Putra tu hensemla...awww...cairrrr...*

 

No comments:

Post a Comment