Tuesday, October 11, 2011

Tak Suke Laaaa.....

Rasanya makin lama makin malas nak update blog...bukan xde cerita..adaa....tapi sempat nak cerita...mcm busy sgt plak gayanya....takdela...aku ni kalau ade something yang aku pikir dalam kepala aku ni, mulut aku terus jammed...tak nak cerita pape...tangan terus malas nak menaip kat blog...wahhh...mcm berat sgt benda yang aku pikir ni kannn...

Tapi tula...taksuketaksuketaksuke.....nak kata bencik karang, tak baik plak....nak ajak rakan sebaya ngumpat, menambah dosa plak...iskkkk....tak suke laaaaaaa............skrg hanya mampu pandang dan senyap..i tak suke nak cakap......

Karang terlebih cakap, terkena batang idung sendiri, padan la muke kannn...biasalah...manusia..buruk org mmg nampak sajerr...buruk sendiri?????....eh, aku mmg buruk ape....

Aku ni bukan la kategori pendiam...tapi kadang lebih baik aku diam dari aku bercakap...diam bukan makna aku suke kehhhh....


Nota kaki : inchik suami, ini bukan entry untuk anda....sila jgn pikir yg macam2........(eh..dia baca ker??)


No comments:

Post a Comment