Friday, October 14, 2011

Pengguna FB & BB..Jangan Marah Aku ya.....

Sebelum korang baca lebih lanjut, ampun kan aku ya....jangan sentap pepagi jumaat yang mulia ni...tapi mmg betul punnn...ye...ye...org akan cakap "aku punya fb/BB , aku punya suke la kannn"...ye..korang punya sukee...tapi kalau kene kutuk tu, terima jek la ye...ala..relax la..kutuk2 manja..terima jek la...klu aku, aku nak pilih no 1..voleey???...bajet2 model..walaupun hakikatnya......huk..huk....i sedar diri hokehhh....

Jgn lupa tarik napas pepanjang dulu...biar kurang sikit sentapnya....

MACAM-MACAM WATAK PENGGUNA FACEBOOK/ BLACKBERRY

1. MODEL- Tukar gambar setiap 5 minit


2.PENJENAYAH- Tukar nama setiap hari


3. OVERACTING@PERASAN BAGUS- Namanya menggunakan simbol2 sehingga 
menyusahkan kawan2 nak cari terutamanya ketika kecemasan 


4.WARTAWAN- suka menyebarkan pesanan walaupun tak penting ... 


5. PENGGANAS- Suka menyebarkan BBM/status FB yang menakutkan, contoh: sila sebarkan pesanan ini jika tidak anda akan ditimpa kesusahan @bencana, etc)


6. BINTANG FILEM- Suka ganti status setiap 5 minit


7. BINGUNG- Tidak dapat membezakan ruang untuk nama atau status


8. PERASAAN HEBAT- Selalu melaporkan dimana lokasi semasa setiap masa, contoh OTW KE 1UTAMA, kemudian, DI 1UTAMA SHOPPING JAP kemudian TGK WYG DI 1UTAMA, bla bla bla..Semuanya berlaku dalam 1 jam. PASTU LIKE STATUS SENDIRI! so annoying!


9. BUDAK HINGUSAN- Selalu menampilkan gaya aksi! (contoh: ambik gambar dgn mulut terbuka luas ( tak takut ke lalat masuk dalam mulut?)


10. SHOW-OFF- Nak makan pun siap ambik gambar dulu dan dibuat pic profile 


..bagi yang tersinggung, jangan tersinggung yaaa!!!

peace....


No comments:

Post a Comment