Monday, July 4, 2011

Sesi Membayar Hutang Puasa

Dalam mood menggagahkan diri untuk membayo hutang pose...tinggal dua hari lagi...chaiyokkkk...dugaan makan xde la byk mana..tapi tgn dok gatal klik2 blog masak2makan2..mau tak terliur...semua terbayang kat kepala...hadoiiiii..mcm hape...

kali ni buke kat luar..sbb angin malas i datang..eh bukan hari2 malas kerr???......makan kat luar saje kehh..Makan untuk aku hanya mee sup..itu sudah memadai..itupun aku rasa mcm mkn seperiuk...


wajah2 teruja mengalahkan mereka yang pose...

Dah macam alien vs predator dah aku tgk...manjang kelahi...bila aku tegur, inchik suami jawab, 'ini untuk mengeratkan bond ayah dan anak'......nyampah

Menu pembukaan, kacang n limau suam....makanan yg dioder lambat..so, bedal je ape yg ade dulu..tak elok lambatkan berbuke...

ini makanan aku yg punyaa...mee sup ayam ...

juadah untuk mereka yang tak pose...sungguh bernafsu kannnn...isk2..

sambung plak kat umah...strawberi sebakul...gila sgt aku dgn strawberi ni..thanks  pada kwn inchik suami kerana sanggup bwk dari cameron kesini..terharu jap.....

eh..dah2 itu je..saye bukan rasaksa....mkn byk2 karang pitam sape nk angkat??..ni pun kepala dh bengal jek sbb mkn nasik..gatalkan, dah tau x bole mkn nasi masa buke, nk jugak...degil..so, terimalah padahnya...arghhhh..pitam kejap...



No comments:

Post a Comment