Thursday, July 14, 2011

Meh Pekena Mee Udang Sg Dua, Penang

Alang2 balik dari langkawi haritu, singgah ke penang jap..saje nak pekena Mee Udang Sg Dua..orang kata sedap...org kata la..itu yg nk merasa tu....

tak perlu la diperkenal..ini signboardnya....

Yeahhhh...ini mee udangnya...udang 3 ekor jekkk...tapi mak aiii..besar tak hingat....ibu jari i pun kecit tau....

Lada jeruk....wajib ada hokehhh..


Ini inchik suami punya...nasi goreng udang..Udangnya pun 3 ekor jek..ehhh...mmg limit 3 ekor je ehhhh...

ok, tukang rasa nk komen sikit bole????...pada aku, biasa2 je...kenape??...sbb kuah dia xde rasa manis2 udang...mgkin sbb aku dah pernah rasa yg lagi sedap kot...dan mungkin sbb deria rasa aku tak berapa betul tu yg aku tak rasa manis2 udang tu...yang gempak hanya kerana udangnya besar2 belaka..kalau 5 bintang, aku bg 2.5..bole???...

No comments:

Post a Comment