Wednesday, July 27, 2011

Bersawang Dahhh

rasa macam dah lama tak update blog...malas, buat2 busy, xde mood , semua ada...tu yang besawang dah ni...payah benoo nak carik mood tulis blog...

ape la malas sgt ekk...tapi mkn xde plak malas..lajuuu jek klu nampak makanan....

sebenarnya penat sikit lately ni..yo lah..inchik suami sekarang sgt kerap outstation...so, aku la kena take over jadik supir....penat la wei....1 jam pegi...1 jam balik..tu lom pusing2 pi amik anak...adeiiiiii sempottttt....balik umah nak masak, nk kemas umah, mengemop, itu lum masuk pakej lipat kain yang menggunung tu....huh....amboiiii..anak baru sorang dah merungut..mak aku anak 5, relax je....mengada kannnn...

pukul 10 mata dah terkulat2 nak tdo....tepuk2 anak, aku yg terlelap..mcm mana tu??..bila terjaga, anak tdo kat kaki...yg mama, ttido sambil pelok netbook yg mulanya kenkonon berangan nak update blog...camne tu tu??..nasib baik si anak memahami....erkk...faham ke???..

kadang terpikir mcm mana lah org anak ramai ekk...aku anak sorang pun, kelam kabut....kalau aku anak ramai ntah mcm mana...lebih kurus dari biasa agaknya..x payah pakai premium beautiful..kompem badan sentiasa slim sbb dok kejar anak kesana kemari....

makanya kene la practice buat keje sepantas mungkin untuk beranak ramai..bole????



No comments:

Post a Comment