Friday, May 13, 2011

Hati Yang Melarat Lagi

Kadang kecik hati dgn org2 ni...dah kite penat buat2 keje, ttIba rasa macam tak dihargai je..Yelaa...sape la aku ni yang nak di hargai berbanding mereka2 tu...Cakap ikut sesedap mulut je..Tapi kali ni mmg aku kecik hati sangat...Tak tau mcm mana aku nak cakap..Serius mcm nak nangis masa tu..Tapi akukan jiwa kental (kental kerr???)...tahannnn...tapi klu aku bukak mulut masa tu, kompem ujan panas dipetang hari...huhu...

Ye aku kena admitted, sape aku ni kannn. Bukan awesome sgt punn..maka mmg kena sedo diri la...Cakap byk2 nnt aku sendiri yang mkn hati..Sukehati mereka la nak cakap ape, nk buat ape...merekakan bagusss...



nota kaki: maaf la terpaksa tepek marah aku kat sini...akukan manusia biasa yg tak boleh simpan perasaan marah..so, terpaksalah luahkan kan....kann...


No comments:

Post a Comment