Thursday, May 19, 2011

Aku Yang Kecewa Lagi Hampa

Balik keje, dgn seberapa gegas inchik suami bawak aku anak beranak gi Sunway Piramid. Dengan harapan menggunung nk tunaikan ape yg aku idamkan..Sampai sana, aku dengan pantas lajuk ke Harvey Norman, tunjuk je barang yang aku nak tu, Sales Assistant (SA) tu sengeh2 sambil geleng kepala..Sold Out katanya. kalau nak pun tunggu weekend ni. Dalam hati aku, arini gak tak bole ke??...Weekend ni inchik suami xde. Ke terengganu. Berkhidmat untuk anak bangsa. Sedeh.

So mcm mana aku nak ke sana weekend ni..Jalan kaki kahhh??...Kalau benda tu sampai, opkos kena beratur panjang...Amoi kat kedai umah aku tu kata dia beratur dari pukul 2 pagi..Haruskan aku pun begitu???...uwaaaaaaaaaaaaaaaa......nak nanges kehhh...

Lepas ke Harvey Norman, cuba nasib plak kat kedai Machine...lagi sekali aku kecewa. Jawapan yg SA kat situ bagi pun, tetap sama. SOLD OUT!!!!....Inchik suami nak sejukkan hati aku, soh tgk casing ape yg aku nk..Owhh..tidak, itu umpama menambah kecewa di hati. Barang takde, nk tgk casing jekkk..tidak..tidakk..

Takpe la..hampakecewa tu mmg la...nak buat mcm mana. Takde rezeki aku. Yang ade pun 1st edition. Itu aku tak nak...Takpela2...Dah takde rezeki....Nak nangis guling2 pun tak guna. Mcm mana anak tak ikut..maknye pun same klu tak dapat ape manjang nak guling2 jekk.......

Insya'allah, klu ade rezeki aku, ade la tu...kalau tade, wat to do....Mungkin tak dapat sebab niat tak betul kot..Nak kasi jeles inchik suami...Sebab tu tak dapat...huhu...kalau betulkan niat, kompem dapat....hehhehe....


No comments:

Post a Comment