Thursday, July 22, 2010

Tertinggal..

hari yang indah...tapi tidak pada muka ku...uwaaaaaaaaaaaaaaaa.........mcm mana bleh tinggal beg makeup aku ni.aduhh....nak soh en suami patah balik, kompem kena hamuk. sampai opis baru aku tperasan yang beg make up aku ttinggal dalam kereta.tulah. dah kluarkan x reti nak masukkan balik. nama je bawak beg bergantang-gantang.yang aku hanya sempat pakai hanya bedak n blusher. aku ni mmg make up dalam kete. yela, mana taknya .keluar rumah jam 6.30 pagi. tak ke kelam kabut aku nak tenyeh muka aku ni.so, nak taknak aku kena make up dalam kereta. tak pun bila sampai opis.ini nasib baik ade membe yang kaki make up. maka dgn muka tebalnya aku mintalah secalit dua untuk ku cover kepucatan mukaku ini. mekasyeh ye cik puan ina kerana menyelamatkan muke saye pagi ni.....toceh..toceh..

No comments:

Post a Comment