Wednesday, July 14, 2010

Panas la mama

Bila si anak tak tahan panas....aku plak yang tak tahan tengok...
Naik je kereta, terus komplen panas....siap tutup muka guna bear dia yang x berapa nak besar tu.....nasib baik la ade alas baring dia kat seat belakang tu..alahai anak.....


sanggup plak dia berselubung dek kerana x nak kena panas....

oksigen..oksigent.....pandai plak cari oksigen ....


hanya kaki yang terkuit-kuit ...ntah ape yg dikuitnya pun aku xtau la...


aku bersama model yang tak tahan kena panas....langsung x peduli aku dok klik-klik gambar dia...ape dia kisah....janji x kena panas.....sanggup berselubung sepanjang shah alam ke puncak alam...kan ke jauh tu...aje ke kebal si kecik ni...aku ni risau bila dia dok diam bila berselubung macam tu..lemas ke hape...bila ku selak selimut tu,ttiba plak si mama ni kena marah...ade kepatut...gasak la nak...

aku maintain kenkonon cun walaupun awek kat sebelah dok merungut kepanasan.... hehhee..

No comments:

Post a Comment