Thursday, January 5, 2012

Ehemmm...ehemmmm

Bersiaran diluar kawasan...percutian yg menyeronokkan...alaa...cuti dekat2 je..xde obersea mana punnn..hehehe...bercuti mmg seronok, tapi mak aiiii..penat okehhh...nak2 dalam keadaan aku mcm ni...kadang terlupa yg aku ni berbadan dua..bole??? ...lps tu mengah sensorang...

Pregnant kali ni tak mcm 1st dulu...kali ni mcm letih sikit...rata2 kata aku ngandung anak lelaki...sebenarnya tak kisah punnn....klu lelaki, alhamdulillah....klu perempuan pun alhamdulillah sbb bole recycle baju kakak...masa si alisha dulu org kata lelaki..sbb tgk bentuk perut..scan, doc kata perempuan...sekali keluar, bunga...hehhee...keluar kembar pun i terima...*fuhhhh...berpeluh tiak..*...xpela, anak tukan rezeki...si alisha ni oun bwk bykkkk sgt rezeki kat kitorang..melempah-lempah...

Yang bab mabuk, aku akan mabuk bila mkn bende yang berminyak...mkn mmg sedap, lps tu mulalah muntah2...mabuk tak memasal...nak pitam pun ade...wahhh...anak saye mula menjaga pemakanan seawal dalam perut..kewlasss kannn....

Kalau masuk bab mengidam, tak usah cakap...mcm2 tekak aku nak makan...inchik suami cakap lebih teruk dari yang 1st dulu....alaaaaaaa...bukan saye nk punnn....anak abg yng nak makan...best tak guna alasan lapuk tu...hehehehe...

Dah nak masuk dua ni, pandai la aku kontrol...tak mcm masa si alisha dulu...melalak nak mkn pun ade...hehehe...kali ni saye cube...itupun kalau bole laaaaaa......kalau tetiba menitis air mata, jgn marah ehhh...

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment