Wednesday, January 18, 2012

Yang Kadang Buat Aku Sedih

Separuh senget aku ddk umah mc berhari-hari...adehhh....Bilalah nak baik ni....asik bangun baring tak sudah...keje rumah aku buat sikit2...sian plak nak suruh inchik suami buat semua...pengsan dia nnt..mueheheh...Alisha mmg aku tak anta...biar teman aku kat rumah..gila nak suruh aku ddk sensorang kat umah...huhuuuuu....takbleh2...walaupun jalan dah nak macam merangkak, biar aku jaga dia..dia klu aku sakit, tak buat perangai sangat..manja gedik-gedik tu biasalah......bab makan, tak susah, ko bagi je telo berkotak2, senyap la dia...tapi memandangkan aku jenis tak sampai ati, ku masakkan jugak...ala..setakat sup ikan merah, sup ayam, campak2 je kannn...*wahhh...mcm terrer sgt masak*..takpe, janji dia suke...

Yang buat ati aku sayu sangat ddk berdua ni, tetiba dia datang kat aku "mama..baby"..."mama, baby hilang ya?"...."mama..cha nak sayang baby" *sambil cium perut aku*...adehhhhh...sumpah aku terkedu..meleleh air mata...ya..tak bole nak salahkan dia...aku jugak yang bagitau ada baby dalam perut aku...tapi tulah,....anak kecik, mana tau apa tu miscarriage...xplaine pun dia tak paham....orang tua tanya aku bole la jawab...tapi bila anak yang tanya...kadang aku mampu tgk dia je...tapi tak baik bagi harapan kat dia kannn...sian anak mama...insya'allah sayang..ade rezeki nnt, dapat la awak adek.... :)

Dah-dah...takmo sedey-sedey.....kembang dah mata tu asyik nk dok tadah air mata je....aku pun penat tgk diri sendiri yang nak sedey je ni....hishhhh...


No comments:

Post a Comment