Tuesday, December 27, 2011

Saje nak cerita..

Sejak pregnant ni, mood aku selalu tak menentu..post pun byk yng melarat...sentapnya selalu sgt....biasalah..kalau tak gitu tak dinamakan ratu sentap...ye tak???...pembawakan budak mungkin...eh..asal moody je kata pembawakan budak..sian budak dalam perut ni..mamanya yang tak pandai control mood, anak plak yg dipersalahkan..tak baik tauuu...

Aku tak salahkan ank pun...sebenarnya aku ni ade masalah dgn tulang punggung aku ni masa aku ngandungkan si alisha dulu...so, sekarang tempat yng retak tu kadang2 berdenyut2 sakitnya..nak2 kalau aku terlebih aktif...kemas rumah harus makin lambat..buat keje sikit, berhenti...buat keje sikit, berhenti...mcm makcik tua dah aku tgk....makcik2 yang dah pencen pun gelak tgk aku buat keje....iskkk...sok klu dah besar perut ni aku tak tau la mcm mana...Tu yg kadang buat mood aku berubah- rubah..bagi yg faham tu, terima kasih byk2... Kalau tak paham pun tak pe...saye fahammmmm...

Tak mintak banyak, Doakan saye kuat ye....aminnnn



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment