Tuesday, January 17, 2012

Mee Rebus Tulang

Orang Jb mesti tau pasal mee ni...Pegi sana, terus terdetik nak makan...teringat kenkawan cite pasal mee ni..katanya sedap....aku bab2 makan, mmg lajuuu

Tapi tula, kemain susah nak cari..Tempat kat dalam taman perumahan...GPS bawak jalan pusing-pusing...aku plak yang makin pening...yang bawak aku tak usah cakap la...muke dh start berkaler-kaler asyik dok pusing2 cari jalan ntah apeape yang GPS tunjuk..sabar je lah.ampunnnn kan saye ye inchik suami....



Tudiaaaaaa........sampai2 je nampak bawang dulu..dah mcm stok nak kenduri kawin dh...agak mereka yang degil bole buat mandi bawang gak nih...so bayangkan la berapa ramai yg makan kat sini


Hepp...mereka bukan menganyam ketupat aka mengumpat ya...tapi tengah menupas bawang, pipih cili...sori, takde gambo dekat... i ni kan femalu....


Mereka-mereka yang gembira dapat makan...nak-nak yang kat belakang tu....



Bismillah jgn lupa ya...



Otak-otak tak silap aku...kecit je...tapi sedap...tapi aku makan satu je...sbb kosongkan perut untuk mee rebus tulang tu...muehehe...





Mee Rebus Tulang...memang yummehhh...sedap...tapi aku tak berani la sedut isi tulang tu...pitam karang..



Aku mmg tak bole blah bila tgk muke sendiri yang kusyuk ngadap makanan...mmg tak pandang kiri kanan..eh. pipi tu tolong cover sikit...dagu pun dah nk double chin dah....haihhh



Mula-mula dapat, komplain busuk la...bau daging kuat sangat la..tetibe  tgk, licinnnn....



muke kepuasan sbb hajat ditunaikan...alhamdulillah...murah rezeki anak saye....


hahhahha...comel giler gambo ni....Bila inchik suami snap gambar aku, kakak ni meradang..sbb dia sibuk nak amik gambo same...Bila tak dapat, mulalah merajuk......muncung tak usah cakap..bole sidai selimut....



Disebabkan nak jaga hati, aku snapkan jugak...



Ni dpn kedai mkn tu...sila pastikan GPS anda bole mencari tempat ini dengan betul...kalau tak, mmg makan hati...Maaf la..gambar tak fokus..inchik suami selalu bising aku amik gambar ntah apeape...siap nak daftarkan aku kursus fotografi...cissss.....mencikk...untung saye nak amik kan gambo... :p

Ok, bg mereka yang tak suke tulang atau yg sengkatan dengannya, ada makanan lain..ayam penyet pun ade...pilih je...jgn risau kehhh...

2 comments:

  1. sedap x mee rebus...
    saya penah mkn mee kari je kot...haha*sadis

    ReplyDelete
  2. hahaha..sadis sgt tu.....sedapppp....klu ke JB, cubalah cari...hehhe...

    ReplyDelete