Thursday, December 15, 2011

Seram Hokehh!!!

Disebabkan inchik suami pegi outstation, haruslah aku yang uruskan semua. Tak kisah la kannn...Belajar berdikari..Sampai bila nak ddk bawak ketiak suami kann??..so, belajarlah uruskan semua sekali..kira ok la kannn..tapi masalahnya, pagi tadi...huhu...meremang bulu roma hokehhh....

Tgh aku bukak pintu kereta, si alisha yg diri dpn pintu jerit, "mama ape tu???"...sambil tunjuk kat pintu gate...aku dgn pantasnya toleh..risau gak ade anjing kannn..aku tak nampak pape..darah aku mula berderau.....ah sudah budak ni...ape yg dia nampak...dengan pantas aku capai alisha, letak dalam kereta. Dia tak sudah2 tanya, "mama, ape tu?..mama ape tu?"..aku cuma cakap, "tu kertas kot"..ntah mana aku dapat idea tu pun aku tak tau...yelah, dh gelabah kannn..sebut je ape yg terlintas...mulut tak berhenti baca ayat kursi...serius aku cuak...

Aku keluarkan kereta, tutup gate, masuk kereta, terus drive lalaju...gila...pengsan aku klu nampak pape....

Dah jauh, aku tanya alisha dia nampak ape..dia cakap dia nampak monster..huhu...kategori monster ape, aku tak tau....
benda yang pelik2 semua dia panggil monster..dah2..jgn nak pelik2..tau tak mama awak ni penakut.....nasib baik la malam awak tak mcm tu, klu tak, kompem mama awak dok selubung dalam selimut .......

Kepada inchik suami, balik cepat...saye serammm....


No comments:

Post a Comment