Wednesday, December 21, 2011

Sikitsikitnaknangis..

Sejak pregnant ni, mulalah keluar perangai2 yang kadang aku sendiri tak paham...so, tak leh nak gatal2 suruh orang paham sedang kan aku sendiri tak paham...Ade faham????

Sekarang aku mudah giler sentap...bila sentap, nanges...mudah sangat sayu hati...pasal bende kecit pun aku nk nangis..tacing sesajer..Ini kalau keluar anak perempuan, ok la gembeng..perempuan..tak kisah la kannn...sekali lelaki..tak ke naya, sikit2 nk melalak...tak hero la kannn...eh catwoman pun hero ape...heroin...

So, pada sesiapa yg kenal dgn saye, jgn tperanjat bila tetiba saye meleleh air mata..sentap katanyee....tak payah suruh tgk ombak rindu, usik aku lelebih sikit, mulalah mata aku nk berair....kalau tgk ombak rindu, mau banjir satu panggung...

Ni dinamakan pembawakan budak...tak pe...saye terima..setakat tacing2 tu biasa..yela aku ni pun bangsa kuat tacing...so, xde hal lah kannn..

Kalau nak tau, sekarang ni pun aku rasa nak nanges..bole???


No comments:

Post a Comment