Friday, September 23, 2011

Jamuan Makan Ala2 Kadar

Nah...akhirnya jadik jugak majlis makan2 secara kecil-kecilan kat umah aku....takde la besar mana ..hanya sekadar menjamu kenalan terdekat...setahun sekali..tak salah kannn

starter..canape....ala2 hotel gitteww...


bakso.....ramai yg kata sedap..awwww...malu jap....tapi tu la...nk suruh aku buat, harus kene balik kg dulu...sbb meatball aku import dari muar...yelaa..nak yang sedap kannn.......

bahan2 penyedap bakso..cili kisar tu, sumpah pedas....ramai yg bermandi peluh kepedasan...dah ku bilang pedas..degil..nk jugak letak bebyk...rasakannnnn.....

macaroni goreng...

kerepek tempe....korg hade???...kerek sgt kannnn...

ini kwn baik aka jiran saye...selalu marah bila aku berbual dgn ibu dia....mcm org tua kalau bercakap...stresss kalau kene sound setepek ngn anak dara nih...terkesima jugak la.......nasib baik acik sue sayang tau.......


mereka antara org terawal sampai....lepas tu aku dah tak dan nak amik gambar...manjang dok refill kuah bakso...yek la...org datang menderu...harus la aku kelam kabut....gelabah takut makanan tak cukup..apapun alhamdulillah...semua berjalan lancar....

insya'allah, ade rezeki tahun dpn aku buat lagi.....peace...

No comments:

Post a Comment